اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوق:

بیانات مقام معظم رهبری در بجنورد مسئولیت‌‌ها را دو چندان کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سوق با بیان این که سخنان رهبری در خراسان شمالی برای همه مسئولیت‌آور بود، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد مسئولیت‌‌ها را دو چندان کرد.

بیانات مقام معظم رهبری در بجنورد مسئولیت‌‌ها را دو چندان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از توصیه خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به روز شهادت امام محمد تقی "جواد الائمه" علیه‌السلام به زندگانی آن حضرت پرداخت و پیرامون آن حضرت این‌گونه اظهار کرد: تولد امام در سال 195 هجری قمری در روز جمعه 10 رجب اتفاق افتاد و شهادت حضرت به دست معتصم در آخر ذی‌قعده سال 1220 رخ داد، عمر مبارکشان 25 سال بود.

 وی به بیان فضلیت‌های امام رضا (ع) و امام جواد (ع) پرداخت و با توجه به جوان بودن حضرت جواد (ع)جوانان را مورد خطاب قرار داد و درباره خصوصیات جوانان مسلمان، مؤمن و متعهد به ایراد سخنران پرداخت.

عمرانی‌نژاد با اشاره اول ذی‌الحجه سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اهمیت ازدواج جوانان را یادآور شد و به مسئولین توصیه کرد مشکل کار و اشتغال جوانان را برطرف کرده و با خدمات‌دهی به آن‌ها موجب تسریع در ازدواج جوانان شوند.

وی بیان کرد: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کمترین مهریه و کمترین تشریفات را داشتند.

سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و فرمایشات ایشان بخش دیگر سخنان امام جمعه سوق در این خطبه بود که وظیفه شناسی و آماده بودن، موقعیت شناسی سریع ملت و مسئولان، لوازم اصلی حرکت در مسیر پیشرفت اسلامی و قدرت جمهوری اسلامی در حل مسائل و مشکلات را از جمله برخی موضوعات تأمل برانگیز و مسئولیت‌آور در فرمایشات مقام معظم رهبری در این سفر معرفی کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول