اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای بیرجند خبر داد

آغاز سال تحصیلی دانشجویان در آموزشکده فنی و حرفه‌ای بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران ابن حسام بیرجند از تحصیل 600 دانشجوی جدیدالورود در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

آغاز سال تحصیلی دانشجویان در آموزشکده فنی و حرفه‌ای بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد چهکندی‌نژاد عصر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود این آموزشکده با اشاره به رشد سه درصدی دانشجویان ورودی این آموزشکده اظهار کرد: تعداد دانشجویان این دانشکده پارسال 180 نفر بوده که این میزان امسال به 600 دانشجو رسیده است.

وی افزود: از این تعداد دانشجو 40 درصد را دانشجویان بومی و 60 درصد را دانشجویان غیر‌بومی تشکیل می‌دهند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران ابن حسام بیرجند گفت: دانشجویان در هفت رشته برق صنعتی، تاسیسات الکتریکی، الکترونیک، کامپیوتر، حسابداری، مکانیک خودرو و ساختمان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

*پیشرفت 60 درصدی احداث خوابگاه دانشجویی

چهکندی‌نژاد با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای ابن حسام بیرجند افزود: این خوابگاه از مصوبات سفر هیئت دولت بوده و ظرفیت آن برای 180 نفر دانشجو است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت آن 400 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: تجهیز و تکمیل این خوابگاه نیازمند 800 میلیون تومان است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران ابن حسام بیرجند با اشاره به احداث ساختمان آموزشی جدید این دانشکده تصریح کرد: تاکنون 350 میلیون تومان برای احداث این ساختمان اختصاص یافته است.

چهکندی‌نژاد با بیان اینکه 650 میلیون تومان اعتبار دیگر برای احداث این ساختمان آموزشی اختصاص یافته است، افزود: این واحد آموزشی در فروردین‌ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین خواستار کمک خیران برای توسعه و احداث کلاس و کارگاه‌های آموزشی در این دانشکده شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول