اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان خبر داد

افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در زنجان / ارائه یاری‌برگ به کمپ‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان زنجان خبر داد.

افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در زنجان / ارائه یاری‌برگ به کمپ‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید بابایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای مواد مخدر شهرستان زنجان، اظهار کرد:‌ در شش ماهه نخست سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان زنجان 20 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مختلفی از سوی پلیس مواد مخدر در سطح شهرستان اجرایی می‌شود، افزود: طرح‌های پاک‌سازی در نقاط مختلف شهرستان اجرایی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص پیشگیری در زمینه مواد مخدر انجام شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص شناسایی مناطق آلوده از سوی پلیس انجام می‌شود.

وی افزایش قیمت مواد سنتی را از دلایل گرایش معتادان به مواد مخدر صنعتی دانست و گفت: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

کارشناس پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر پنج کمپ در شهرستان زنجان فعالیت می‌کند که از این تعداد دو کمپ مجوزهای لازم را برای ادامه فعالیت ندارند.

شیوا کارگر با بیان اینکه بازدیدهای مختلفی از کمپ‌های فعال شهرستان زنجان انجام شده است، افزود: روال طولانی اخذ مجوز برای راه‌اندازی کمپ از مشکلات این افراد محسوب می‌شود.

این کارشناس از ارائه یاری‌برگ به کمپ‌ها و مراکز متادون درمانی خبر داد و گفت: ‌به منظور حمایت از فعالیت‌ کمپ‌های زیر نظر بهزیستی این یاری‌برگ‌ها در اختیار کمپ‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتباری به صورت سالانه برای ارائه یاری‌برگ به کمپ‌ها در نظر گرفته می‌شود، افزود: در سال جاری نیز یاری‌برگ به کمپ‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول