اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

پلیس راه وضعیت فنی اتوبوس حادثه دیده را به دقت بررسی کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باید مشخص شود که اتوبوس حامل دانش‌آموزان نقص فنی داشته است و یا مقصر راننده اتوبوس بوده است که به این دلیل باید کارشناسان به دقت این مسئله را بررسی کنند.

پلیس راه وضعیت فنی اتوبوس حادثه دیده را به دقت بررسی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در عیادت از حادثه‌دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در محور دهدز اظهار داشت: باید مشخص شود که مشکل از اتوبوس بوده است یا راننده و کارشناسان پلیس راه این مسئله را باید به خوبی پیگیری کنند.

وی افزود: وسیله استفاده شده برای جابجایی دچار نقص فنی بوده است و باید این مسئله به خوبی بررسی شود و در این باره گزارشی ارسال شود.

شاهوارپور با اشاره به رویداد روز گذشته گفت: از همان دقایق نخست رخ داد این اتفاق بسیج نیروها در مرکز استان و شهرستان ایذه را در دستور کار قرار دادیم و در این باره مسئولان همکاری بسیار زیادی انجام داده‌اند.

وی افزود: اکنون نیز با توجه به اینکه تعدادی از مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده‌اند، جمعی از مسئولان و از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیمارستان حاضر شده‌اند و تذکرات لازم در خصوص رسیدگی به بیماران داده شده است تا این افراد آسیب‌دیده به سرعت بهبود یابند و از بیمارستان مرخص شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتوبوس حامل 40 نفر دانش‌آموز در محور دهدز به درون دره سقوط کرده است که در این حادثه 26 نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد 22 نفر دانش‌آموز و 4 نفر همراه و راننده و کمک راننده اتوبوس بوده‌اند که اجساد این 26 نفر به لردگان منتقل شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول