اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

بزرگداشت عید غدیرخم در بیش از 300 روستای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: امسال جشن‎های بزرگداشت عید غدیر خم در بیش از 300 روستای استان بوشهر برگزار می‎شود.

بزرگداشت عید غدیرخم در بیش از 300 روستای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین عالی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بزرگداشت روز عید غدیر خم در روستاهای استان بوشهر برای نخستین بار در سال 88 به همت بنیاد بین‎المللی غدیر، دفتر امور روستایی و مددجستن از روحیه ولایی و شور و اشتیاق روستاییان به صورت یکپارچه و بر اساس دستور‎العمل مدون در همه روستاهای استان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم در سال‎های بعد نیز به صورت مشابه در روستاهای استان برگزار شد و امسال نیز از یک ماه قبل زمینه‎سازی برای تامین و تخصیص بیش از 80 میلیون تومان اعتبار به دهیاری‎های استان برای برگزاری مراسم ویژه عید غدیر خم در روستاها انجام شد.

عالی‌نژاد ادامه داد: با ابلاغ دستورالعمل تدوین شده در این زمینه مقرر شد جلسات هماهنگی در سطح بخش و شهرستان به منظور ایجاد یکپارچگی و فرصت بهره‎مندی همه روستاهای استان از برکت این روز بزرگ برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر یادآور شد: بر اساس گزارش‎های رسیده و بازدیدهای انجام شده در سال‎های گذشته حدود 290 روستا به صورت مستقل و یا ترکیب با روستاهای مجاور اقدام به برگزاری مراسم عید غدیر کرده‎اند.

وی اضافه کرد: این اقدامات شامل توزیع شربت و شیرینی، برپایی ایستگاه‎های صلواتی، برگزاری جنگ‎های شادی، بازدید از ایتام و سادات روستا و افتتاح طرح‎های عمرانی بوده است.

عالی‌نژاد گفت: امیدواریم با برنامه‎ریزی‎های انجام شده امسال جشن عید غدیر خم در بیش از 300 روستای استان با شکوه هر چه تمام‎تر برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول