اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

بهره‌مندی 500 مددجوی چرامی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از بهره‌مندی 500 مددجوی چرامی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

بهره‌مندی 500 مددجوی چرامی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، فرماندار چرام صبح امروز به همراه رئیس کمیته امداد این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی از کارگاه‌های آموزش مهارت‌های شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی چرام بازدید کردند.

علی‌حسن مظاهری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مخاطبان اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، افراد در آستانه آسیب‌پذیری و کسانی هستند که زندگی آن‌ها در نابسامانی قرار گرفته است، اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد از خانواده‌هایی هستند که به دلایل مختلف سلامت جسمی، روحی، روانی، اقتصادی و فرهنگی آنها با درجات گوناگون مختل شده است.

رئیس کمیته امداد چرام رویکرد کمیته امداد را شناسایی مشکلات مددجویان ذکر کرد و گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد برای آموزش مددجویان ایجاد بستر اشتغال پایدار از طریق آموزش‌ رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه جهت توسعه اشتغال پایدار فرایند آموزش مهارت‌های شغلی در دستور کار این نهاد قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای و مدیریت جهاد کشاورزی چرام تنظیم شده است.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه می‌بایست تعداد 500 نفر در سال 91 در رشته‌های زنبورداری، پرورش گاو شیری، گلیم‌بافی، پرورش قارچ، رایانه‌کار، خیاطی و پرورش بوقلمون و مرغ محلی آموزش داده شوند.

مظاهری با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 220 نفر با هزینه بالغ بر 250 میلیون ریال آموزش دیده‌اند، گفت: تعداد 54 نفر از این اعضا در رشته‌ها گلیم‌‌بافی آموزش داده شدند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول