اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد

ضرورت مشارکت مردم در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین بر مساعدت و مشارکت مردم شهرستان آبیک برای مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد.

ضرورت مشارکت مردم در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار مسعود جعفری‌نسب در دیدار حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با مردم شهرستان آبیک که در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در منطقه مهدیه شهر آبیک که از مناطق آلوده محسوب می‌شود، هر سه ماه یک بار با اشرافیت و فشار نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی علمیات‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم همانند منطقه هادی‌آباد و نواب جنوبی قزوین با مشارکت مردم این منطقه را با استقرار نیروی انتظامی از اراذل و اوباش و نیز قاچاقچیان مواد مخدر پاکسازی کنیم و آنها را به حالت انفعالی در آوریم و این مهم تحقق‌یافتنی است.

این مقام مسئول درمان محوری با گسترش کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح استان قزوین را از رویکردهای نیروی انتظامی ذکر کرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان آبیک و پیرامون آن وجود دارد، بنابر این بسترهای لازم برای ترک اعتیاد فراهم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی دیگر از رویکردهای نیروی انتظامی است که در شهرستان آبیک نیز برخوردهای بسیار سختی با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر در این زمینه صورت گرفته است.

جعفری‌نسب اظهار کرد: در شهرستان آبیک تلاش‌های بسیار خوبی برای تعامل بین مردم و نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در صدد است تمام معضلات و ناهنجاری‌های موجود در شهرستان آبیک را در راستای وظایف خود و فراتر از آن برطرف کرده و گام‌های مؤثری در این زمینه بردارد.

این مسئول گفت: نزاع‌های دسته جمعی و طایفه‌ای از جمله مشکلات موجود در شهرستان آبیک است که باید کنترل شده و با فرهنگ‌سازی از بین برود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: اگر دسته‌ای از اراذل و اوباش با قداره‌کشی، قمه‌زنی و عربده کشی در برابر مردم عرض اندام کنند، نیروی انتظامی موظف است با شجاعت در برابر آنها ایستادگی کند که دستورات لازم در این زمینه نیز صادر شده است.

جعفری‌نسب ادامه داد: در زمینه اراذل و اوباش برخی از ادعاهای مردم به دلیل مسائل و اختلافات شخصی است که به موضوعات دامن می‌زنند ولی برخی از نظرات مردم به حق است که با مدل‌های رفتاری ارشادی و تکمیل فرم ارشاد با اراذل برخورد می‌شود و در صورت عدم توجه به فرم ارشاد با هماهنگی با دستگاه قضایی برخورد لازم انجام شده و طرد آنان صورت می‌گیرد.

وی گفت: امنیت جامعه با ارتباط دوسویه مردم با نیروی انتظامی و نیروی انتظامی با مردم تحقق می‌یابد.

فرهنگ عمومی نیروی انتظامی مردم محوری است

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه سخنان خود، مردم‌محوری را فرهنگ عمومی نیروی انتظامی در سطح استان قزوین ذکر و خاطرنشان کرد: خوشبختانه کلانتری‌های شهر آبیک، روستاها کوندج و ناصرآباد و نیز بخش بشاریات در شأن مردم بازسازی و احداث شده است که این موضوع در ایجاد نشاط و شادابی پرسنل نیروی انتظامی نیز تأثیرگذار است.

جعفری‌نسب افزود: موفقیت نیروی انتظامی در گرو جلب رضایت مردم است تا مردم با احساس آرامش، مشکلات خود را بیان کنند، البته رئیس کلانتری‌ها نیز از مؤمن و متدین‌ترین نیروها هستند.

وی ادامه داد: جاده قدیم آبیک - قزوین جاده نیمه ترانزیتی است که با احداث اتوبان از فشار بار ترافیکی بر این جاده کاسته شد، ولی عبور کامیون‌ها از جاده قدیم مشکلات ترافیکی را ایجاد کرده که می‌طلبد شهرداری‌ها همکاری خود را بیش از پیش با نیروهای راهنمایی و رانندگی افزایش دهند تا از معضلات ترافیکی کاسته شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول