اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پایگاه امداد و نجات شهر سه قلعه کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی پایگاه امداد و نجات شهر سه قلعه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، فرماندار سرایان و مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

پایگاه امداد و نجات شهر سه قلعه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات شهر سه قلعه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی می‌تواند نقش مؤثری در آگاهی و اشاعه فرهنگ خود‌ امدادی و نوع‌دوستی در جامعه ایفا کند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر امروز در کشور به عنوان یک سازمان پیشتاز در مباحث امدادی مطرح است.

محمدرحیم شهریاری ادامه داد: جمعیت هلال احمر می‌تواند با تشکیل یک نظام آموزشی برتر با بهره‌گیری از اشکال و شیوه‌های جدید آموزشی نقش مؤثری در آموزش همگانی به مردم داشته باشد.

وی همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: حوادث طبیعی بدون اعلام قبلی به وقوع می‌پیوندد و به همین دلیل آمادگی لازم، حضور به موقع و پیشگیری از بروز خسارات وارده در زمان بحران از مهم‌ترین مباحثی است که باید پیگیری و تقویت شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به حوادث طبیعی اشاره کرد و افزود: جامعه‌ای ایمن است که در مدیریت بحران برنامه‌ریزی داشته و بتواند مشکلات پیش آمده ناشی از حوادث غیرمترقبه را کنترل و مهار کند.

شهریاری مساحت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهر سه قلعه را 15 هزار و 480 متر مربع اعلام کرد.

وی افزود: این پایگاه در مسیر اصلی ارتباطی شهر سه قلعه، آیسک و در فاصله 150 متری از میدان فلسطین شهر سه قلعه قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه از اعتبارات فرمانداری سرایان پیش‌بینی شده است، افزود: برای احداث این پایگاه اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

شهریاری تصریح کرد: بخشداری سه قلعه نسبت به تامین آب، برق و تلفن این پایگاه امداد جاده‌ای قول مساعد داده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول