اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مسابقات انتخابی دومین المپیاد امداد و نجات کشور در بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مسابقات امداد و نجات استان انتخابی دومین المپیاد امداد و نجات کشور در بیرجند برگزار شد.

برگزاری مسابقات انتخابی دومین المپیاد امداد و نجات کشور در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی محمدپور ظهر امروز در جمع امدادگران خراسان جنوبی اظهار کرد: در این برنامه سه روزه 200 نفر از برترین امدادگران زن و مرد جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در قالب تیم‌های سه تا هفت نفره در 41 تیم ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: این تیم‌ها در پنج رشته جست‌و‌جو و نجات در جاده، جست‌و‌جو و نجات در آوار، طراحی اردوگاه اسکان اضطراری، امداد و کمک‌های اولیه و جست‌و‌جو و نجات در فضاهای معلق و ارتفاع به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: سرعت، دقت، مهارت و هماهنگی تیمی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های امدادگران حین برگزاری مسابقات بود که در مراحلی همچون رهاسازی و حمل مصدوم فرضی در موانع سخت و صعب‌العبور، ایمن‌سازی محیط، ارزیابی مکان و زمان حادثه فرضی دیده می‌شد.

محمدپور، هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر انتخاب بهترین و ماهرترین امدادگران استان برای شرکت در المپیاد امداد و نجات کشور، ارزیابی سرعت عمل و دقت امدادگران حین بروز حوادث احتمالی، ارتقای سطح قدرت و آمادگی جسمانی و تیمی، بازآموزی مجدد دانسته‌های امدادگران و ایجاد روحیه تعامل، همدلی و اعتماد به نفس در بین امدادگران استان برشمرد.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به دومین المپیاد امداد و نجات کشور که در سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول