اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

عاشورا بر پایه امر به معروف و نهی از منکر استوار شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روح و جان انسان با امر به معروف و نهی از منکر سلامت و صیقل پیدا می‌کند، گفت: قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر پایه امر به معروف و نهی از منکر استوار شده است.

عاشورا بر پایه امر به معروف و نهی از منکر استوار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش و گردهمایی بزرگ 5 هزار نفری آمران به معروف و ناهیان از منکر در این استان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی جایگاه ممتاز و برجسته‌ای در یک نظام اسلامی دارد که در آیات و روایات متعددی بر ضرورت توجه به آن تاکید و پیامدهای ناشی از ترک آن گوشزد شده است.

وی به نقش اصلاحی احیای این فریضه در جامعه اشاره کرد و افزود: با امر به معروف و نهی از منکر، همه در اجرای برنامه‌های فردی و اجتماعی مسئولیت پیدا می‌کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روح و جان انسان با امر به معروف و نهی از منکر سلامت و صیقل پیدا می‌کند، افزود: حرکت اصلی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر پایه امر به معروف و نهی از منکر استوار شده است.

وی به فرازهایی از زیارت امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: در این فرازها آمده است که شهادت می‎دهیم تو اقامه کننده نماز و برپا کننده امر به معروف و نهی از منکر بودید.

محمد سلیمانی در ادامه به اهداف برگزاری گردهمایی بزرگ 5 هزار نفری آمران به معروف و ناهیان از منکر این استان اشاره کرد و گفت: تجدید پیمان مجدد با سیدالشهدا علیه‌السلام و تبیین نقش و جایگاه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در قیام کربلا از جمله مهم‎ترین اهداف برگزاری این همایش بزرگ است که فردا پنج‌شنبه 18 آبان ماه با عنوان «تجدید میثاق با امام شهید امر به معروف و نهی از منکر» در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار می‏شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این همایش همچنین با هدف آشنایی آحاد مردم به ویژه صنوف مختلف با تذکر لسانی در مرکز استان برگزار خواهد شد و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر برای شرکت کنندگان تشریح می‎شود.

وی ادامه داد: هفته اول ماه محرم را هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری کرده‎اند که در این رابطه نیز برنامه‌های متنوعی در سراسر این استان اجرا می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: گروه‎های امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان و هیئات مذهبی فعال شده و ماموریت‌های ابلاغی را اجرا می‎کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول