اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج تفکر پویای عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود گفت: تفکر بسیجی زاییده قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی است و این تفکر پویا تا انتهای تاریخ ادامه دارد.

بسیج تفکر پویای عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج جامعه پزشکی شاهرود که با حضور بیش از 70 نفر از سرگروه‌ها و اعضای حلقه‌های صالحین در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج امسال با دهه اول ماه محرم مقارن است و باید استفاده لازم را از این فضای معنوی انجام داد.

وی با بیان فلسفه بسیج نشات گرفته از محرم و عاشورای امام حسین(ع) است، افزود: تفکر بسیجی همان تفکر سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) است که به خاطر آن قیام کرد و از همه چیز خود گذشت تا دین خدا و مکتب رسول‏الله زنده بماند و در طول تاریخ جریان حیات‏بخش آن ادامه‌دار باشد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود تأکید کرد: ما تقارن ماه محرم را با هفته بسیج به فال نیک گرفته و از این تقارن حقیقی نهایت بهره‌برداری را خواهیم کرد.

مطهری بیان کرد: این تقارن مبارک فرصت مطلوبی برای این بوده که مجموعه بسیج نشان دهد که دنباله‌روی عاشورا و حرکت سالار شهیدان است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه عقاید ملت ایران و جهان اسلام تصریح کرد: دشمنان از عاشورا و تفکر آن هراس دارند و تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن این فرهنگ قوی به کار بسته‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود ادامه داد: این فرهنگ تا قیامت جاری خواهد بود و باید بدانیم که حق بر باطل پیروز می‏شود و این وعده در حال عملی شدن است.

مطهری گفت: باید در حلقه‌های صالحین، موضوع بسیج و عاشورا و ارتباط آنها با هم بررسی شود.

وی تصریح کرد: باید ضمن تبیین فلسفه عاشورا و قیام سالار شهیدان و انقلاب اسلامی که تداوم قیام عاشوراست، به تبیین بسیج که نهالی برگرفته از عاشوراست نیز همت گماشت.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول