اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

تضمین سلامت اداری با نهادینه کردن تقوا امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تضمین سلامت اداری با نهادینه کردن تقوا امکان‌پذیر است.

تضمین سلامت اداری با نهادینه کردن تقوا امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در مراسم تجلیل از بازنشستگان دستگاه قضایی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: لازمه تحقق شعار امسال، تقدیر از تلاش کارگزارانی است که سال‌ها برای حل مشکلات مردم صادقانه خدمت کرده‌اند.

وی افزود: اگر بخواهیم جوان‌هایی که امروز در دستگاه قضایی مشغول به کار هستند، برای کار و تلاش ارزش قائل شوند باید از کار و تلاش صادقانه تجلیل کنیم.

بازنشستگان سرمایه‌های پایدار و ارزشمند دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری گلستان بازنشستگان را سرمایه‌های پایدار و ارزشمند دستگاه قضایی خواند و گفت: در نگاه ما، بازنشستگی، توأم با افتخار معنا می‌شود.

فاضلیان با بیان اینکه در آموزه‌های دینی، عمل صالح ارزشمند است که فرد با وجود فراهم بودن امکان گناه و خطا از انجام آن خودداری کند افزود: سالانه 200 هزار پرونده در دادگستری استان رسیدگی می‌شود که به همین تعداد امکان خطا و گناه برای کارکنان ما وجود دارد اما کارکنان دستگاه قضایی با تقوای درونی، کار صادقانه را پیشه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر مبنای سلامت دستگاه‌ها بر اساس میزان امکان خطا باشد به جرأت می‌توانیم ادعا کنیم دستگاه قضایی در کشور سالم‌ترین دستگاه است.

فاضلیان با بیان اینکه اگر فرد همیشه یک قدرت مطلق را حاضر و ناظر ببیند هرگز اجازه اشتباه و خطا را به خود نمی‌دهد خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم سلامت اداری را تضمین کنیم باید باور ناظر بودن همیشگی خداوند در تمام امور را در بین کارکنان نهادینه کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با انتقاد از متولی نداشتن بازنشستگان کشور به ویژه در بخش قضایی گفت: باید بستری فراهم شود تا امکان انتقال دانش بازنشستگان به نسل جوان فراهم شود.

همچنین این خبر می‌افزاید: از 134 نفر بازنشسته قضایی و اداری دادگستری استان گلستان تقدیر شده است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول