اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت

عضوگیری رایگان کتابخانه‌های گچساران از بانوان شاغل

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران گفت: به مناسبت هفته کتاب، عضوگیری از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای این شهرستان در تمامی کتابخانه‌های عمومی رایگان است.

عضوگیری رایگان کتابخانه‌های گچساران از بانوان شاغل

عذرا آذریان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به نقش مهم و مؤثر کتاب در پیشرفت و توسعه جامعه، ترویج فرهنگ مطالعه مفید در میان اقشار مختلف جامعه باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جوامعی که به طور گسترده‌تر با فرهنگ مطالعه مأنوس باشند فرهنگی ماندگارتر و پویاتر برای خود ثبت خواهند کرد، ابراز داشت: مطالعه مفید، انسان‌های خلاق، اندیشمند و مبتکر را پرورش می‌دهد و انسان را در مسیر صحیح فکر و اندیشه قرار می‌دهد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران افزود: در راستای توسعه فرهنگ مطالعه در میان بانوان و با رایزنی و مکاتبات صورت گرفته با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران، عضوگیری در کتابخانه‌های این شهرستان برای بانوان شاغل در ادارات در هفته کتاب رایگان است.

آذریان بیان داشت: بانوان شاغل در ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌توانند با عضویت در کتابخانه‌های عمومی گچساران از ده‌ها هزار جلد کتاب این کتابخانه‌ها به صورت رایگان و برای یک سال استفاده کنند.

* راه‌اندازی وبلاگ امور بانوان فرمانداری گچساران

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با اشاره به اهمیت کتاب تصریح کرد: پیشرفت‌های بسیاری در زمینه وسایل ارتباطی با حضور گسترده رسانه‌های دیجیتال اتفاق افتاده است.

آذریان یادآور شد: با وجود همه این پیشرفت‌ها کتاب هم‌چنان جایگاه خود را در میان افراد اهل مطالعه، فرهنگ و علاقمند حفظ کرده است.

وی بیان داشت: امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه برنامه‌هایی را اجرایی کرده است.

آذریان توزیع رایگان کتاب برای اعضای امور بانوان فرمانداری، مکاتبه و کسب مجوز عضوگیری رایگان کتابخانه‌ها از بانوان شاغل در ادارات و نهادها، سرکشی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان عضو این کانون‌ها و راه‌اندازی وبلاگ امور بانوان فرمانداری گچساران با نام «ریحانه» را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی راه‌اندازی وبلاگ امور بانوان را با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بانوان از برنامه‌ها و اقدامات امور بانوان گچساران عنوان کرد.

به گزارش فارس، بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» تا 27 آبان ماه در سراسر کشور برپا است.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول