اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مبارکه:

تشکیل اتاق فکر در دهیاری‌های مبارکه ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: تشکیل اتاق فکر در دهیاری‌های شهرستان مبارکه باعث ایجاد خرد جمعی و تصمیم‌گیری مناسب در جهت عمران و آبادی بخش می‌شود.

تشکیل اتاق فکر در دهیاری‌های مبارکه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه مهدی سلیمانی در گردهمایی شوراها و دهیاران روستاهای بخش گرکن جنوبی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ایجاد شوراها نزدیکی مردم به بدنه دولت است و این امر باعث ایجاد تعامل بین مردم و دولت می‌شود.

وی با بیان اینکه آبادانی در روستاهای این شهرستان حاصل زحمات دهیاران است، ادامه داد: در پروژه‌های روستایی باید نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری پایدار و سودآور داشت به گونه‌ای که از طریق پروژه‌های سودآور بتوان بودجه سایر پروژه‌های را نیز تأمین کرد.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: دهیاران باید پروژه‌های خود را اولویت‌بندی کنند و با ایجاد محیطی سالم از مهاجرت مردم به شهرها خودداری کنند.

وی افزود: با ایجاد پروژه‌های سودآور در روستاها می‌توان درآمدهای پایداری ایجاد کرد و بودجه‌های حاصل از این سودآوری را در عمران و آبادی روستاها خرج کرد.

سلیمانی گفت: حمایت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در روستاها باید انجام شود چرا که سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف باعث خصوصی‌سازی و قطع وابستگی‌های دولتی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان آماده استقبال از پروژه‌های اشتغال‌زایی در سطح شهرستان و نیز جذب بودجه این‌گونه پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول