اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 15

آغاز برنامه‏های خودجوش محرم در دانشگاه‏های شاهرود

خبرگزاری فارس: برنامه‏های خودجوش محرم در دانشگاه‏های شاهرود آغاز شد و در نخستین گام، دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود به استقبال محرم رفتند.

آغاز برنامه‏های خودجوش محرم در دانشگاه‏های شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود با سیاه‌پوش کردن مسجد و حسینیه‌ دانشگاهشان، خود را برای ایام سوگواری محرم آماده کردند.

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تا پنجم آذر ماه به مدت 11 شب از ساعت 19:45 در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد شیرنگی از  قم و مداحی حسین کمالی از مشهد برگزار می‌شود.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شاهرود در مراسم عزاداری هیئت مذهبی بسیج دانشجویی در روز جمعه، 26 آبان در میدان امام خمینی(ره) تجمع کرده و به عزاداری با سایر دسته‌های عزادار بسیج پرداختند.

به گزارش فارس؛ علاوه بر اجرای برنامه‏های مذهبی و فرهنگی، فعالیت‏های علمی دانشجویان شاهرودی نیز تعطیل نشده است و عصر امروز، همایش راهکارهای موفقیت در رشته معماری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

این همایش به همت انجمن علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد و در آن، 100 نفر از دانشجویان رشته معماری در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

در این همایش، سعیدی‌پور مدرس دانشگاه و مشاور تخصصی رشته‌ معماری در زمینه راهکارهای موفقیت در کنکور کارشناسی‏ارشد معماری، اصول برنامه‌ریزی و مهارت تست‌زنی مطالبی ارائه کرد.

این همایش با هدف آموزش نکات تست‌زنی و روش حل مسئله، روش مطالعات و حسن شرکت در آزمون‌های آزمایشی قبل از کنکور و همچنین شرایط معماری در کشور برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه بود.

انتهای پیام/74007/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول