اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بیمه سلامت جیرفت عنوان کرد

ارائه خدمات رایگان در سطح اول طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت گفت: در سطح اول طرح پزشک خانواده شهری تمام هزینه‌‌های ویزیت و دارو به قشر شهرنشین دارای دفترچه بیمه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات رایگان در سطح اول طرح پزشک خانواده

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: توسعه نظام بیمه سلامت کشور یکی از مهم‌ترین فرمان‌های مورد تأکید در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین یکی از اهداف اصلی دولت خدمتگزار است.

وی افزود: بر همین اساس سازمان بیمه سلامت ایران و به تبع آن اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت از مهر ماه سال جاری با انگیزه دستیابی به اهداف بلندی مانند عدالت‌محوری، ارتقای سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت از سوی بیمه‌‌شدگان، رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای، گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع و در نهایت ارتقای جایگاه کشور از نظر شاخص‌های بین‌المللی سلامت تشکیل شده است.

مختاری تصریح کرد: امیدواریم با همت مضاعف روز به روز شاهد توفیق هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

وی ابراز داشت: همچنین در زمینه طرح پزشک خانواده که در حال آماده‌سازی برای افتتاح و آغاز خدمات بیمه سلامت در شهرها است تاکنون اقدامات زیادی در این شهرستان انجام گرفته است.

مختاری عنوان کرد: از جمله این اقدامات تشکیل جلسه‌های ستاد در فرمانداری، دانشگاه علوم‌پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان و اطلاع‌رسانی به مردم برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت درمورد ثبت‌نام پزشکان در طرح پزشک خانواده شهری گفت: هم‌اکنون آماده آغاز عقد قرارداد با پزشکان هستیم که در صورت مجوز ستاد کشوری این طرح افتتاح شده می‌شود.

مختاری با اشاره به هزینه‌های این طرح بیان داشت: در سطح اول طرح پزشک خانواده شهری تمام هزینه‌‌های ویزیت و دارو به قشر شهرنشین دارای دفاتر بیمه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی اذعان داشت: با توجه به تلاش‌های انجام شده در زمینه طرح تکریم مراجعان به اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت از جمله توجیه کارکنان، تکریم واقعی مراجعان، نشر کتاب و تهیه امکانات رفاهی برای مراجعان با انجام نظرسنجی به کسب رتبه برتر با امتیاز 93.22 درصد دست یافتیم.

مختاری خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده توسط این اداره از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و همچنین بیماران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های روستایی ضرورت ارائه خدمات بهتر و تکریم بیشتر بیماران توسط این مراکز را می‌طلبد.

انتهای پیام/80001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول