اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، مردمی بودن را مهمترین ویژگی بسیج قلمداد کرد.

مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: یکی از دستاوردهای برجسته و مهم انقلاب اسلامی ایران تشکیل ارتش گسترده اسلامی و مردمی بسیج مستضعفان است.

وی، با اشاره به تعبیر امام راحل، بسیج را یکی از برکات و پدیده‌های شگفت‌آور انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و معجزه امام(ره) تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج مستضعفان بود که امروز به عنوان یکی از بازوان مهم دفاعی کشور محسوب می‌شود و دشمن از آن به شدت وحشت دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، نام بسیج را برای دشمنان اسلام گیج‌کننده دانست و ابراز داشت: دشمن هنوز متوجه نشده بسیجیان چه کسانی هستند، تعدادشان چقدر است، از کجا سازماندهی می‌شوند و چه موقع در میدان مبارزه حاضر هستند؟

حسینی‌دیباجی، حضور همه اقشار جامعه، مردمی بودن، مشارکت همه اقوام کشور، حضور تمامی گروه‌های سنی، شرکت زنان و دختران، اخلاص و ایثار، حضور در تمام نقاط کشور، باانگیزه و فداکار بودن و مسئولیت‌پذیری و منطقی بودن در اندیشه و عمل را از جمله ویژگی‌های بسیج دانست.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج یکی از رسالت‌های این نهاد مردمی را دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی، شناخت دشمنان داخلی و خارجی و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان اسلام اعلام کرد و افزود: بسیجیان باانگیزه و مسئولیت‌پذیری کار می‌کنند و امتحان خود را در همه صحنه‌ها پس داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های بسیج، حراست از اسلام، قرآن و نظام‌ اسلامی و همچنین پاسداری از مبانی اسلام ناب محمدی(ص) به دنبال حاکمیت علوی مبتنی بر ولایت، امامت و قرآن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، نجات بشر، برطرف کردن فقر، فساد، مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی، کار و تلاش در راه خدا و کمک به‌محرومان را از دیگر رسالت‌های مهم بسیج ذکر کرد.

حسینی‌دیباجی در ادامه یادآور شد: هم‌اکنون حدود یکصد هزار بسیجی رسمی در 15 حوزه مقاومت بسیج سپاه، یک حوزه بسیج طلاب و روحانیون، یک کانون هم‌اندیشی نخبگان سیاسی بسیج با 40 مربی عقیدتی-سیاسی دارای پرونده رسمی و 60 نفر هادی سیاسی برای ایجاد بصیرت و بینش سیاسی در شهرستان کاشان فعالیت دارند.

30 آبان‌ماه تا 6 آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول