اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

انعقاد 243 قرارداد توسعه کشاورزی در تاکستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تاکستان گفت: از 295 پرونده ایجاد شده بخش توسعه کشاورزی در این شهرستان بیش از 243 عنوان از پرونده‌ها منجر به عقد قرارداد شده است.

انعقاد 243 قرارداد توسعه کشاورزی در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، علی اکبریان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه تاکستان برگزار شد، با قدردانی از حضور مسئولان و مدیران ادارات در این جلسه اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج از یادگار‌های بسیار ارزشمندی است که امام راحل آن را بنا نهاده و در دوران حیات پر برکت خویش برای اعتلای این نهاد زحمات و تلاش‌های فراوانی را کشیدند.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: دوراندیشی و نگاه تیزبینانه امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا این کشور برای همیشه از گزند دشمنان و معاندان بیمه شده و راه خود را تا قله‌های سعادت و افتخار در جهان ادامه دهد.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم‌ رهبری تصریح کرد: هوشمندی معظم‌له و دعوت ایشان از مسئولان برای پرهیز از اختلافات سبب شده که نقشه‌های دشمنان خنثی شده و به طور کلی از بین برود.

اکبریان ادامه داد: دستاورد‌های جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی این شهرستان بیان کرد: شش نفر از حافظان قرآن تاکستانی در ایام اخیر در سطح استانی موفق به کسب مقام‌های نخست شدند.

وی با بیان اینکه جنگ تمام عیار اقتصادی امروز پیش‌ روی ملت قرار گرفته که لازم است مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: نقش مدیران و مردم در این جنگ نابرابر بسیار گسترده است که لازم است هر کدام از اشخاص به وظایف خویش عمل کنند.

فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به عملکرد کارگروه کشاورزی استان قزوین در حوزه تعداد پرونده‌ها و قرارداد‌ها منعقد شده، تصریح کرد: در شهرستان آبیک از 60 پرونده موجود هفت انعقاد قرارداد، در بویین زهرا از 129 پرونده وجود داشته 56 عقد قرار داد در حوزه شهرستان قزوین از 75 پرونده وجود داشته 12 عقد قرارداد، در شهرستان البرز از 52 پرونده وجود داشته 19 عقد قرارداد در حوزه شهرستان آوج سه عقد قرارداد و در شهرستان تاکستان نیز از 295 پرونده موجود 243 عقد قرارداد صورت گرفته است.

اکبریان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با پیگیری مصوبات کارگروه‌های گوناگون بتوانیم طرح‌های منعقد شده در شهرستان تاکستان را به 300 عنوان برسانیم.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول