اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های هفته احیای امر به معروف در سمنان تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏های هفته ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان اعلام شد.

برنامه‏های هفته احیای امر به معروف در سمنان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس کمیته رسانه‏ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم‏زمان با روز اول محرم که با عنوان «حماسه حسینی، بیداری اسلامی و حکومت مهدی» نام گرفته بود، اعضای شورای امر به معروف و تیم‏های تذکر لسانی در میدان امام تجمعی به سوی مسجد امام خمینی(ره) به منظور اقامه نماز جمعه انجام شد.

علی شهسوار عناوین و برنامه‏های سایر روزهای این هفته را در روز دوم «تذکر لسانی، نظارت همگانی، پیام عاشورایی» اعلام کرد که با مانور تیم‏های تذکر لسانی شوراهای امر به معروف ادارات و کارخانجات، اصناف و هیئت‏های مذهبی همراه بود.

رئیس کمیته رسانه‏ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان، عنوان روز سوم را «قانون‏مداری، وجدان کاری، سلامت اداری با تلاش بیشتر، خدمت بهتر و اجرای قانون و انضباط اداری» اعلام کرد.

وی نام روز چهارم را «رسانه و فضای مجازی، اعتلای فرهنگ، خودباوری ملی با تبیین نقش رسانه‏ها در اعتلای فرهنگ جامعه و تحکیم خودباوری ملی و اعتماد به نفس» بیان کرد.

رئیس کمیته رسانه‏ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان بیان کرد: روز پنجم هفته احیای امر به معروف، «اقتدار ملی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی» است که با مانور تذکر لسانی توسط نیروهای مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و با هدف دفاع از حقوق شهروندی همراه خواهد بود.

شهسوار همچنین عنوان روز ششم محرم را «جوانان، تحکیم خانواده، عفت عمومی» اعلام کرد و گفت: در این روز، گردهمایی هسته‏های دانش‏آموزی با هدف آگاهی از فلسفه قیام امام حسین(ع) و گردهمایی بانوان کارمند و خواهران بسیجی با هدف پاسداری از قیام عاشورا برگزار می‏شود.

وی عنوان روز هفتم محرم را «بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی» اعلام کرد که به نقش بازار، صنعت،و تجارت و زراعت در تحقق اقتصاد مقاومتی می‏پردازد.

رئیس کمیته رسانه‏ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان یادآور شد: در این روز، گردهمایی ویژه‏ای در سالن بیمارستان فاطمیه سمنان از ساعت 8 تا 10 صبح با همکاری بسیج اصناف استان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول