اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

هیئت‌‌های مذهبی شوشتر در مقام صاحب‌الزمان عزاداری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت عزاداری شیفتگان حضرت ابوالفضل(ع) شوشتر گفت: برای نخستین بار در شوشتر در نخستین سه شنبه شب محرم در مقام صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان مراسم عزا برپا خواهیم کرد.

هیئت‌‌های مذهبی شوشتر در مقام صاحب‌الزمان عزاداری می‌کنند

محمود نارنج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای نخستین بار قرار است که در نخستین سه شنبه شب محرم مراسم عزای حسینی(ع) را در مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر همنوا با ناله‌های امام زمان(عج) برپا کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به ابتکار هیئت دمام شیفتگان حضرت ابوالفضل العباس مسجدعلامه شیخ شوشتری برگزار می‌شود، درباره علت انتخاب روز سه شنبه برای این مراسم گفت: این روز و شب از ساعات ویژه برای ارتباط با امام زمان(عج) بیان شده است و به این دلیل مردم شوشتر برای زیارت به این مقام متبرک مراجعه می‌کنند.

این فعال مذهبی درباره فعالیت‌های هیئت شیفتگان حضرت ابوالفضل(ع) شوشتر اظهار داشت: این هیئت فعالیت‌های زیادی در راستای امور مذهبی، فرهنگی و اعتقادی انجام می‌دهد که از جمله آ‌نها می‌توان به جلسات دعای هفتگی و برگزاری مراسمات دینی در ایام سال اشاره کرد.

نارنج‌پور افزود: هیئت دمام شیفتگان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شوشتر بیش از هفت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در روزهای ویژه عزاداری شوشتر به اجرای مراسم می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت شیفتگان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) مسجد علامه شیخ شوشتری از زمستان 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و در سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول