اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا با تأکید بر خدمات‌رسانی به روستاها:

مسئولان تنها به فکر خدمت‌رسانی به شهرها نباشند

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا گفت: روستاییان در حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب خط‌شکن بوده‌اند از این رو دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید تنها به فکر خدمت‌رسانی شهرها نباشند.

مسئولان تنها به فکر خدمت‌رسانی به شهرها نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی رضایی عصر امروز در نشست با دهیاران با تقدیر از اقدامات خوب آن‌ها برای خدمات‌رسانی به روستاها عنوان کرد: دهیاران نمایندگان عالی دولت در روستاها هستند.

فرماندار دنا افزود: سازمانی موفق است که کارشناسی موفق داشته باشد و مدیران موفق نمی‌شوند تا زمانی‌که کارشناس موفقی در کنار خود داشته باشند چرا که کارشناسان بازوی توانمند مدیران هستند.

رضایی حاکمیت قانون را ضروری دانست و تصریح کرد: نگاه ما حاکمیت قانون است و بعد از قرآن و عترت و سنت قانونی محکم‌تر از قانون اساسی نداریم.

فرماندار دنا بهره‌مندی از نعمات آب، برق، گاز و دیگر خدمات را حق مسلم هر روستایی دانست و گفت: ما به دنبال کار و تلاش هستیم و در عرصه مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم امنیت و آسایش می‌خواهند.

 وی امنیت را حاصل خون شهدا دانست و افزود: مدیون خون شهدا هستیم که امنیت را به ما هدیه دادند اگر امروز رژیم صهیونیستی در تنگنا قرار گرفته از برکت خون شهدا بوده است.

 رضایی وظیفه مسئولین را کار و تلاش دانست و یادآور شد: مدیران باید احساس مسئولیت کنند و پاسخگو به مردم باشند و در چارچوب قانون و نظم و انضباط برای کشور خود کار و تلاش کنند.

 این مسئول ارشد اجرایی در دنا محرم و صفر را از ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: قوانین اسلامی باید جای اندیشه‌های غربی را بگیرد و مسلمانان باید دستورات قرآن و نهج‌البلاغه را در زندگی خود به کار ببندند چرا که قرآن و نهج‌البلاغه سرشار از معنویت و روایات است.

رئیس شورای اداری دنا به دهیاران تاکید کرد: از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را ببینید و برای حل مشکلات مردم و روستائیان چاره‌اندیشی کنید.

فرماندار دنا با ذکر جمله‌ای از امام راحل عنوان کرد: به روستاییان خدمت کنید که نه زبان تشکر دارند و نه زبان شکایت، لذا دهیاران باید خدمت به روستاییان را چند برابر کنند.

 در این نشست دهیاران از عدم هماهنگی میان دستگاه‌ها و وجود موانع و نداشتن گاز و  فقدان منابع مالی تعریض جاده‌ها و طرح هادی گلایه‌مند بودند که فرماندار پیگیری این امور را لازم و ضروری دانست.

 انتهای پیام/ 82004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول