اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح کاروان سلامت هلال احمر صورت گرفت

درمان رایگان 153 نفر از اهالی روستاهای بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه از ویزیت و درمان رایگان 153 نفر از اهالی روستاهای فتح‌‌آباد، سنج علیا و سنج سفلی در قالب طرح کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

درمان رایگان 153 نفر از اهالی روستاهای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علیرضا عارفیان در جمع داوطلبان هلال احمر بشرویه اظهار کرد: طرح اعزام کاروان سلامت همه ساله از سوی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح کاروان سلامت هلال احمر افراد نیازمند از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: هدف از این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف و ایجاد حس مشارکت موثر در بین داوطلبان سازمان در روستاهای محروم جامعه است.

عارفیان بیان کرد: طرح اعزام کاروان سلامت با همت داوطلبان خیر و حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ها در قالب ویزیت رایگان افراد نیازمند ساکن در روستاها و اهدای داروی رایگان به آنها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طرف مرکز استان و همکاری داوطلبان هلال احمر این طرح در 3 روستای فتح‌آباد، سنج علیا و سنج سفلی بشرویه انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان اینکه در این طرح حدود 153 نفر ویزیت رایگان شده‌اند، افزود: در این طرح حدود 16 نفر از افراد روستا به پزشک متخصص ارجاع  داده شدند.

عارفیان با اشاره به اینکه در این طرح تیم مشاوره پزشکی تشکیل شده است، ادامه داد: این تیم مشاوره به دو نفر آقا و دو نفر خانم به ارائه خدمات مشاوره‌ای پرداخته و تعداد 18 نفر ویزیت رایگان شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح در قسمت چشم پزشکی و بینایی‌سنجی حدود 33 نفر ویزیت رایگان شده و 12 نفر از این تعداد به پزشک متخصص ارجاع داده شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه تصریح کرد: در اعزام تیم‌های کاروان سلامت به روستاهای محروم در دوره‌های گذشته نزدیک به 70 نفر از اهالی روستا ویزیت رایگان شدند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول