اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد

250 تخته فرش در استان مرکزی تولید شد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از تولید 247 تخته فرش توسط خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در نیمه اول سال جاری خبر داد.

250 تخته فرش در استان مرکزی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رمضانعلی جلالی بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی استادکاران فرش و کارشناسان اشتغال کمیته امداد استان اظهار داشت: متراژ این فرش‌ها 855 متر مربع بوده که از فروش آنها 3 میلیارد و 148 میلیون ریال درآمد عاید خانواده‌های تحت حمایت شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است که در این راستا  ایجاد اشتغال برای مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد در راستای احیای هنر ارزشمند فرش بافی و به منظور توانمند‌سازی خانواده‌های تحت حمایت، صنعت فرش ‌بافی را مورد حمایت قرار داده است، گفت: تاکنون 783 طرح قالی بافی از محل منابع امداد راه‌اندازی شده و  13 نفر از استادکاران فرش، کار نظارت بر طرح‌های قالی بافی امداد را بر عهده دارند.

جلالی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به دلیل نظارت کارشناسان و ارائه آموزش‌های ضروری برای مددجویان زمینه لازم برای تولید فرش‌های بسیار مطلوب و با کیفیت را توسط مددجویان فراهم ساخته است.

به گفته وی یک هزار و 255 نفر از متقاضیان بافت فرش توسط کمیته امداد ساماندهی و به منظور دریافت تسهیلات لازم در قالب مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/87001/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول