اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نهبندان خبر داد

ایجاد نگارخانه و فضای نمایشگاهی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از ایجاد و احداث نگارخانه و فضای نمایشگاهی در خانه فرهنگ این شهرستان خبر داد.

ایجاد نگارخانه و فضای نمایشگاهی در نهبندان

سیدحسین هاشمی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان با اشاره به مبادله موافقت‌نامه ایجاد نگارخانه و فضای نمایشگاهی در این شهرستان اظهار کرد: اعتبار مصوب این پروژه رقمی بیش از 2 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این اعتبار طی دو سال به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان تصریح کرد: در سال جاری نیز برای این پروژه مبلغ 650 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک اختصاص یافته است.

هاشمی افزود: امید است با اختصاص به موقع اعتبارات نیز عملیات اجرایی پروژه ایجاد نگارخانه و فضای نمایشگاهی در نهبندان به زودی آغاز شود.

وی اضافه کرد: همچنین مبلغ یک‌ میلیارد و 350 میلیون ریال دیگر این پروژه در سال مالی آینده مصوب و به این اداره اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه این نگارخانه و فضای نمایشگاهی در فضایی به مساحت یک‌ هزار مترمربع و در دو طبقه ساخته می‌شود، گفت: طبقه همکف برای فضای نمایشگاهی و طبقه دیگر نیز به منظور کارگاه‌های آموزشی هنری پیش‌بینی شده است.

هاشمی، زیربنای نگارخانه و فضای نمایشگاهی نهبندان را 300 مترمربع دانست و اظهار کرد: این پروژه در محل خانه فرهنگ شهرستان نهبندان اجرایی می‌شود.

وی افزود: تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز این نگارخانه و فضای نمایشگاهی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول