اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماهه سال‌جاری انجام شد

معرفی 2300 هکتار اراضی آزادشهر و رامیان برای آبیاری تحت فشار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب آزادشهر و رامیان گفت: بیش از 2 هزار و 300 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان‎ها برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به مدیریت‌ جهادکشاورزی شهرستان‌های مذکور معرفی شده‌اند.

معرفی 2300 هکتار اراضی آزادشهر و رامیان برای آبیاری تحت فشار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان، حسین قنبری اظهار داشت: در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف چاه‎های بدون پروانه محفوره قبل از سال 1385 و مصوبات شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان مبنی بر صدور و تمدید پروانه‎های بهره‎برداری و کف‎شکنی چاه‌ها منوط به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، اداره منابع آب شهرستان آزادشهر و رامیان در هفت ماهه سال‌جاری تعداد 182 پرونده به میزان  بیش از 2 هزار و 300 هکتار از اراضی کشاورزی را به جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: با اجرای شیوه‌های آبیاری نوین در مزارع راندمان آبیاری افزایش و از هدررفت آب به میزان قابل توجهی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره منابع آب آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: همچنین می‌توان از محل صرفه‌جویی در مصرف آب بخشی از نیازهای کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان را نیز تامین کرد.

گفتنی است تعداد پرونده‌های معرفی شده به جهاد کشاورزی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در نیمه اول امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 49 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/2307/خ7/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول