اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر آبادان:

توان مقابله و پیشگیری با بیماری ایدز را داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر آبادان گفت:‌ جمعیت هلال احمر با داشتن نیروهای زبده و آموزش دیده توان مقابله و پیشگیری با بیماری ایدز را دارد.

توان مقابله و پیشگیری با بیماری ایدز را داریم

فرزاد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: پیشگیری از بیماری ایدز مهم‌ترین راه مقابله با این بیماری بوده و آموزش‌های لازم در این زمینه یکی از موارد اصلی کاهش آمار آن در جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: در سیاست‌های درمانی مقابله با بیماری ایدز پیشگیری از این بیماری در مرحله اول قرار دارد چراکه پیشگیری برای مقابله با این بیماری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان ادامه داد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر توان و نیروی کافی را برای ارائه آموزش‌های همگانی توسط امدادگران و فعالان این جمعیت دارد.

تشکیل‌ کلاس‌های آموزشی مبارزه با ایدز

الفونه با اشاره به تشکیل کلاس‌های مبارزه با بیماری ایدز در شهرستان آبادان عنوان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در خلال کلاس‌های آموزش همگانی که برگزار می‌کنند آموزش‌هایی نیز در زمینه ایدز برای دانشجویان، دانش‌آموزان و نیروهای فعال در مساجد و روستاهای شهرستان اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها با حداقل 20 نفر تشکیل شده و فعالان جمعیت هلال احمر آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از مبتلا شدن به این بیماری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول