اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرعی مبارزه با موادمخدر سراوان:

ایدز و اعتیاد به عنوان خودکشی تدریجی محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان گفت: ایدز و اعتیاد یک پدیده بسیار خطرناک و به عنوان خودکشی تدریجی است که جوانان بر اثر بی توجهی به آن مبتلا شده‌اند.

ایدز و اعتیاد به عنوان خودکشی تدریجی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، عزیز بامری پیش از ظهر امروز در همایش ایدز و اعتیاد شهرستان سراوان که به مناسبت هفته جهانی ایدز با حضور رئیس مرکز بهداشت سراوان، بخشدار بم پشت، مدیر بیماری‌های واگیردار شهرستان و سایر مسئولان در شهر سیرکان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش ارتقا سطح عمومی ناشی از مضرات اعتیاد، Hiv، آگاهی و آشنایی بیشتر جوانان، دانش‌آموزان و اولیا با مسائل ایدز و اعتیاد است.

وی افزود: فرهنگ سازی برای مبارزه با این بیماری با توجه به اینکه در حال پیشرفت است، الزامی بوده و همکاری همه آحاد مردم با ارگان‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در قالب کمیته‌های فرهنگی و پیشگیری برای جلوگیری از این معضل اجتماعی در جامعه و شهرستان خواستاریم.

دبیر شورای فرعی مبارزه با موادمخدر سراوان تأکید کرد: این مسئله نیازمند تلاش‌های جدی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی از سوی متولیان امر است.

مدیر بیماری‌های واگیردار شهرستان سراوان نیز سلامتی را موهبتی الهی بیان کرد و گفت: ما باید قدرش را بدانیم و در حفظ آن بکوشیم و در هر جامعه‌ای ارتقای سلامت جزو زیربناهای مهم آن جامعه به شمار می‌رود که به دنبال آن پیشرفت‌های دیگر حاصل می‌شود.

آریا نژاد افزود: از آنجایی که شهرستان سراوان دروازه بسیاری از بیماری‌ها است، می‌طلبد که جوانان و به ویژه دانش‌آموزان با راه‌های جلوگیری از بیماری‌های واگیردار آشنا و به محض مشکوک بودن آثار در خود یا افراد دیگر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

در پایان همایش به منظور آشنایی دانش‌آموزان در ارتباط با اعتیاد و ایدز از سوی مرکز بهداشت، کلیپ و اسلاید‌های آموزشی پخش و توزیع شد.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول