اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد فارس خبر داد

محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد در استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد فارس گفت: دو عرضه‌ کننده کالای غیراستاندارد متخلف به مراجع قضایی معرفی و محکوم شدند.

محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، مرتضی رهنما اظهار داشت: در راستای اجرای کنترل و نظارت بر وسایل توزین و سنجش در استان فارس و کنترل دوره‌ای ترازوهای مورد استفاده در داد و ستد عمومی و همچنین نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی، پرونده دو متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی گفت: این دو متخلف به دلیل عدم همکاری با بازرسان و ممانعت از بازرسی و کنترل ترازو و همچنین یک عرضه‌کننده لبنیات غیراستاندارد به پرداخت جریمه نقدی و تحمل حبس محکوم شدند.

مدیرکل استاندارد فارس در ادامه بر ضرورت همکاری فروشندگان با بازرسان تاکید و اضافه کرد: فروشندگان باید با بازرسان استاندارد همکاری کنند ضمن اینکه مردم نیز در هنگام خرید کالا به برچسب استاندارد بر روی ترازو و نشان استاندارد بر روی محصولات توجه داشته باشند.

وی از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده تخلف، آن را از طریق شماره تلفن‌های 1517 (رسیدگی به شکایات) و 6290906 (تلفن گویا) به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

بازدید مدیرکل ‌استاندارد فارس از چند واحد تولیدی

در ادامه رهنما در حاشیه بازدید از آزمایشگاه‌ها و خطوط تولید فرآورده‌های کارخانه شیر پگاه فارس و محصولات بهداشتی گلسار، استاندارد را ضامن حفظ حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دانست و ابراز داشت: یکی از شیوه‌های حمایت و تضمین حقوق مصرف کنندگان، توجه به استانداردها در تولید و عرضه کالا و خدمات است و هر اندازه که تولیدات، کیفیت بالایی داشته باشند حاصل آن سود تولیدکننده است.

انتهای پیام/2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول