اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

معرفی 130 طرح کشاورزی به بانک‌های راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: 130 طرح برای دریافت تسهیلات کشاورزی به بانک‌های عامل راور معرفی شده‌اند.

معرفی 130 طرح کشاورزی به بانک‌های راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران از جمله کشورهای مواجه با بحران آب است.

وی افزود: تاکنون برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب به ویژه در بخش کشاورزی اقدام موثری صورت نگرفته است و باید برای گسترش فرهنگ  طرح‌های آبیاری قطره‌ای و تحت فشار گام برداشت.

شریفی از معرفی 130 نفر از مردم راور به بانک برای استفاده از تسهیلات کشاورزی خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 38 متقاضی به مبلغی بالغ بر 14 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند و 17 مورد در دست اقدام است که با تکمیل پرونده در نخستین فرصت اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: 75 مورد پرونده با مبلغ 59 میلیارد و 340 میلیون ریال به دلیل عدم پیگیری توسط متقاضی و سایر موارد برگشت داده شده است.

شریفی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و خوشرویی با آنها از سوی کارمندان دولت خواستار پیگیری، حمایت و همکاری هر چه بیشتر مسئولان با افراد مراجعه کننده به ادارات و نهادها، با هدف استقبال هر چه بیشتر از تسهیلات توسط متقاضیان در راور شد.

شریفی ابراز داشت: هدف از تشکیل چنین جلساتی تلاش برای گسترش و توسعه بخش کشاورزی و دامداری شهرستان راور است که با توجه به تحریم‌‌های کنونی باید به تولیدات داخلی در این بخش اهمیت بیشتری داد تا در بخش کشاورزی شاهد خودکفایی باشیم.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی راور عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و احتمال اتمام مهلت پرداخت وام از سوی بانک‌ها باید وام‌ها هر چه سریع‌تر به متقاضیان پرداخت شود.

محمد فلاح مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‌های کشاورزی در شهرستان با اشاره به قول مساعد استاندار در زمینه پرداخت میزان تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال به افراد معرفی شده با شرایط آسان‌تر خبر داد.

به گزارش فارس، چند نفر از متقاضیان دریافت وام که به صورت میهمان در جلسه حضور داشتند مشکلات خود را به صورت حضوری با فرماندار و سایر اعضای کارگروه در میان گذاشتند.

انتهای پیام/80012/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول