اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان جم خبر داد

تولید 25 هزار تن مرکبات در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی جم از تولید 25 هزار تن مرکبات در این شهرستان خبر داد.

تولید 25 هزار تن مرکبات در شهرستان جم

عبدالنبی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای اراضی مستعد کشاورزی است و در صورت توجه بیشتر به این حوزه می‌توانیم شاهد تولیدات ارزشمندی باشیم.

این مسئول افزود: تأمین آب مورد نیاز کشاورزان بسیار مهم است و در سال جاری در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که امیدوار هستیم تداوم یابد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی جم از تولید 25 هزار تن مرکبات در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری از مجموع 45 هزار تن مرکبات استان بوشهر بیش از 25 هزار تن در این شهرستان برداشت شده است.

یوسفی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، تولید 16 تن در هر هکتار انواع مرکبات شامل لیموترش، پرتقال، نارنج، لیموشیرین و نارنگی از جمله موفقیت‌های این شهرستان است.

وی از برداشت 16 هزار تن لیموترش در جم خبر داد و گفت: از سطح بیش از 3 هزار هکتار باغات لیموترش استان، در مجموع حدود 28 هزار تن لیموترش برداشت شد که بیشترین برداشت لیموی استان در شهرستان جم با تولید 16 هزار تن بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان جم ابراز داشت: در سال تولید ملی نقش کشاورزان اهمیت شایانی دارد و باید با حمایت از تولید کنندگان عرصه کشاورزی در تقویت تولید ملی همت کنیم.

یوسفی متذکر شد: کیفیت‌بخشی به تولیدات کشاورزی و پیدا کردن بازار مصرف مناسب از مهم‌ترین مسایلی است که توسط اداره جهاد کشاورزی جم پیگیری می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

این مسئول در پایان عنوان کرد: ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان در این شهرستان از دغدغه‌های مسئولان شهرستان است و با همدلی و همفکری برای حمایت از این قشر تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول