اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان اعلام کرد

ساماندهی نقل و انتقال دام شهرستان‌های شرقی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی کرمان گفت: اولویت کاری سازمان دامپزشکی این استان ساماندهی نقل و انتقال دام شهرستان‌های شرقی استان است.

ساماندهی نقل و انتقال دام شهرستان‌های شرقی کرمان

بیژن دهقان در حاشیه سفر به شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اولویت کاری سازمان دامپزشکی استان کرمان ساماندهی نقل و انتقال دام شهرستان‌های شرقی استان است که در مسیر ترانزیت دام به لحاظ همجواری با استان سیستان‌وبلوچستان قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دامپزشکی افزود: در حال حاضر هر دامی که وارد پرواربندی‌ها می‌شود، عملیات واکسیناسیون و سایر خدمات بهداشتی بر روی آنها انجام و پس از حصول از سلامت بهداشتی مجوز بهداشتی دام به کشتارگاه‌های استان‌های همجوار صادر می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان یکی دیگر از اولویت کاری خود را تقویت امکانات و نیروهای فنی و زیرساخت‌های شهرستان‌های شرقی استان با کمک فرمانداری‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم زیرساخت‌های فنی و اعتباری را در حد مورد نیاز در این شهرستان‌ها تقویت کنیم.

دهقان هدف از سفر خود را به شهرستان فهرج آشنایی با ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در شهرستان‌های شرقی استان کرمان عنوان کرد.

انتهای پیام/80013/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول