اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان خبر داد

بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها در منطقه جازموریان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: برای بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها و همزمان با آغاز ساماندهی دام، منطقه جازموریان مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها در منطقه جازموریان

ابراهیم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برای بررسی وضعیت مراتع و دام‌ها و همزمان با آغاز ساماندهی دام، اعضای کارگروه ساماندهی دام جنوب کرمان و مسئولان از منطقه جازموریان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اهمیت ساماندهی دام جنوب کرمان بیان داشت: برای جلوگیری از افزایش دام قاچاق ساماندهی دام در جنوب کرمان ضروری است.

توکلی با اشاره به جلسات برگزار شده این کارگروه و قراردادن منطقه جازموریان در اولویت بیان کرد: از کارگروه ساماندهی دام برای بازدید از این منطقه دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه طرح پلاک‌کوبی دام‌ها در جنوب کرمان در دست اجرا است، تصریح کرد: چهار شرکت بخش خصوصی طرح پلاک‌کوبی دام‌ها را انجام می‌دهند.

توکلی همکاری دستگاه‌های اجرایی و دامداران را برای انجام هرچه بهتر این طرح ضروری خواند و خاطرنشان کرد: معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی با همکاری اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان این طرح را اجرا می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: مدیرکل منابع طبیعی، امور عشایری، دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی به همراه فرمانداران شهرستان‌های رودبار و قلعه‌گنج و تعدادی از خبرنگاران از منطقه جازموریان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/80003/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول