اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

ایجاد 180 شغل جدید در حوزه کشاورزی جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از ایجاد 180 شغل جدید در حوزه کشاورزی جم خبر داد و گفت: 80 طرح کشاورزی در کار‌گروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان به تصویب رسیده است.

ایجاد 180 شغل جدید در حوزه کشاورزی جم

خلیل عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای اراضی کشاورزی مستعد و حاصلخیزی است و طی چند سال اخیر بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشیدن به محصولات کشاورزی از اولویت‌های این شهرستان است و با تلاش فعالان این عرصه به موفقیت‌های خوبی نیز خواهیم رسید.

فرماندار جم از اشتغال 65 درصد مردم جم به مشاغل کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت اهتمام ویژه‌ای برای توسعه طرح‌های کشاورزی دارد و از آنجایی که شغل 65 درصد مردم این شهرستان کشاورزی است، باید نگاه ویژه‌ای به کشاورزان شهرستان داشته باشیم.

عبداللهی تصریح کرد: 80 طرح کشاورزی در کار‌گروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان به تصویب رسیده و امیدوار هستیم شاهد اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها باشیم.

وی افزود: طرح‌های کشاورزی بدون معطلی و با سرعت زیاد توأم با دقت بررسی می‌شود و امسال برای اجرای این تعداد طرح کشاورزی مصوب، بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

فرماندار جم همچنین از ایجاد 180 شغل جدید در حوزه کشاورزی جم خبر داد.

وی به حمایت جدی دولت از طرح‌های توسعه کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: هیچ مشکل و محدودیتی در ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای طرح در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته به آن در این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار جم بیان داشت: در واقع اجرایی شدن این طرح‌ها و ایجاد بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی، گامی بزرگ در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی اذعان داشت: باید از امکانات و توانمندی‌های موجود برای ارتقای بهره‌وری در حوزه کشاورزی استفاده کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول