اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رانندگان بخش حمل و نقل کالا در خراسان‌جنوبی:

فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل مهم ترین دغدغه رانندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده رانندگان بخش حمل و نقل کالا در خراسان‌جنوبی گفت: فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل کالا و بار استان از مهم ترین دغدغه‌های رانندگان است.

فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل مهم ترین دغدغه رانندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کریم‌پور ظهر امروز در جمع مدیران شرکت های حمل و نقل خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نبود تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی نیز جزء مهم‌ترین مشکلات رانندگان خراسان‌جنوبی است.

وی افزود: با توجه به عمر بالای ناوگان باری استان، نوسازی این ناوگان نیازمند اختصاص تسهیلات نوسازی است و همت بیش از پیش مسئولان را طلب می‌کند.

نماینده رانندگان بخش حمل و نقل کالا در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با توجه به سختی کار رانندگان حمل و نقل عمومی اما تاکنون این شغل جزء مشاغل سخت قرار نگرفته و این مهم سبب شده تا مشکلاتی برای بازنشستگی و احقاق حقوق نیروهای این بخش به وجود بیاید.

کریم‌پور، عدم اختصاص بسته های حمایتی به بخش ناوگان حمل و نقل استان، وجود قطعات یدکی ماشین‌آلات بی کیفیت و گران قیمت در بازار و عدم تحویل سوخت کافی به ناوگان باری استان را نیز از دیگر مشکلات این حوزه عنوان کرد.

وی یادآور شد: از جایی که خراسان‌جنوبی پایین‌ترین نرخ جابجایی کالا را دارد این امر منجر به فرار کامیون ها به سایر استان‌ها و سبب بی رغبتی رانندگان شده است.

*کوتاهی شهرداری بیرجند در ارائه امکانات رفاهی در حمل و نقل مسافربری

نماینده رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری در خراسان‌جنوبی نیز از نبود امکانات رفاهی تفریحی در بخش حمل و نقل مسافر در پایانه‌های مسافربری بیرجند انتقاد کرد.

محمد میابادی اظهار کرد: با وجود پرداخت پنج درصد از بلیط مسافر به عنوان عوارض شهرداری، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای رانندگان و مسافران در ترمینال بیرجند فراهم نشده است.

وی افزود: در این راستا باید شهرداری نیز امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز را در پایانه‌های مسافربری که آیینه تمام‌نمای ورودی شهر بیرجند است، فراهم کند.

نماینده رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری خراسان‌جنوبی خواستار احداث و راه اندازی مساجد برای مسافران و یا محلی برای اسکان و استراحت مسافران در پایانه مسافربری بیرجند از سوی شهرداری شد.

*نبود ساماندهی مناسب در خطوط روستایی بیرجند

میابادی با انتقاد از عدم ساماندهی در خطوط روستایی بیرجند گفت: در حال حاضر احداث مکانی برای خطوط روستایی بیرجند که هم اکنون در آزادی، بلوار شهدای عبادی و چهار راه غفاری بیرجند انجام می‌شود در شأن استانی فرهنگی همچون خراسان‌جنوبی نیست.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول