اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

شهرک حمل و نقل مهریز سریع‌تر احداث شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز با تاکید بر تسریع در احداث شرکت‌های حمل و نقل مهریز گفت: تردد فراوان خودرو در جاده سنتو و مجاورت با بندر خشک از ویژگی‌های این شهرک است.

شهرک حمل و نقل مهریز سریع‌تر احداث شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم به همراه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد در بازدید از شهرک حمل و نقل مهریز، با تأکید بر تسریع در احداث شرکت‌های حمل و نقل مهریز اظهار داشت: تردد روزانه بیش از 8 هزار خودروی سنگین و سبک در جاده سنتو، مجاورت با بندر خشک و .... از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهرک است.

وی خواستار تسریع در احداث شهرک‌های حمل و نقل در این شهرستان شد و افزود: این شهرک‌ها به طور قطع تحولی بزرگ در بخش‌های مختلف این شهرستان از جمله صنعت ایجاد خواهند کرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد نیز در این دیدار از فعالیت 162 شرکت حمل و نقل با مجوز شهرستانی، 9 شرکت استانی و یک شرکت کشوری در استان یزد خبر داد و بیان داشت: شهرستان‌های اردکان، بافق، صدوق و مهریز درخواست مجوز شهرک حمل و نقل داده که مهریز در بین این شهرستان‌ها پیشتاز بوده است.

محمدرضا بشیری افزود: ناوگان باری استان یزد میانگین سنی 18ساله دارد و با وجود اینکه این سن از حد مجاز دو سال جوان‌تر است، اما بسیاری از خودروهای آن نیازمند نوسازی است.

وی تاکید کرد: نیاز است که بانک‌ها و مسئولان استان در این زمینه ناوگان حمل و نقل استان یزد را همراهی کنند.

بشیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 18 هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان یزد مشغول به فعالیت هستند، گفت: 14 هزار دستگاه کامیون برای حمل و نقل استان یزد توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

بشیری از تردد روزانه بیش از 175 هزار دستگاه خودرو در محورهای استان یزد خبر داد و افزو د: این امر از شاخصه‌های مثبت حمل و نقل استان یزد به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد رتبه هفت حمل و نقل کالا را در سطح کشور داراست و عمده کالاهای حمل شده از مبدا استان یزد سنگ آهن، انواع کاشی، انواع آجر، انواع بلوک، انواع خاک معدنی و ساختمانی، زغال سنگ، نفت و گاز، سیمان و ... است.

به گزارش فارس، شهرک حمل و نقل مهریز در  55 هکتار با 45 شرکت حمل و نقل در حال احداث است که شرکت‌ها بین 15 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و عملیات احداث مجموعه تعمیرگاهی و خدمات رفاهی بین راهی این شهرک نیز هنوز آغاز نشده است.

انتهای پیام/90005/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول