اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی

محسن‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل شد

خبرگزاری فارس: پس از ماه‌ها بلاتکلیفی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و کش و قوس‌های مختلف بالاخره اسدالله محسن‌زاده به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل منصوب شد.

محسن‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در معارفه‌ای که عصر امروز صورت گرفت از زحمات سرپرست سابق قدردانی شد و با حکم علیرضا اورنگی، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اسدالله محسن‌زاده به عنوان مدیرکل جدید فعالیتش را آغاز کرد.

در حکمی که خطاب به مدیرکل جدید صادر شده، به پیشبرد اهداف و برنامه‌های منابع طبیعی استان به ویژه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، توسعه طرح‌های جنگل‌کاری، مرتع‌داری و اجرای بهینه عملیات حفاظت از خاک و آبخیزداری تأکید شده است.

اسدالله محسن‌زاده که پیش از این مدیریت جهاد کشاورزی بیله‌سوار، امور عشایری پارس‌آباد و چند صباحی نیز مدیریت آبخیزداری را در کارنامه دارد، پیش از این، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان اردبیل بوده است که به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با تأکید بر تلاش مؤثر برای صیانت از منابع ملی اعم از جنگل‌ها، مراتع و توسعه برنامه‌های آبخیزداری گفت: تلاش می‌کنیم تا با تلاش و کوششی مضاعف بتوانیم از اراضی ملی و منابع ارزشمند طبیعی صیانت کنیم.

اسدالله محسن‌زاده منابع طبیعی را مهم‌ترین میراث بشری توصیف کرد و افزود: توجه به حفظ و صیانت از آن در قالب برنامه‌های محدود میسر نیست، بلکه در گرو عزم جدی و مشارکت عمومی این برنامه‌ها محقق می‌شود.

وی به تخریب‌‌های صورت گرفته در عرصه منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: عامل اصلی در این حوزه، ضعف فرهنگی است و باید برنامه‌های آموزشی کافی برای آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان تدارک دیده شود.

محسن‌زاده به اقدامات خوب در خلع ید متصرفان و سودجویان اشاره کرد و ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا این جایگاه ارزشمند را صیانت کنیم و از برخی حیف و میل‌ها و دست دراز شدن‌ها به سوی منابع ملی صیانت کرده و به ارتقای کیفیت مراتع و منابع طبیعی کمک کنیم.

پیش از این، رسول حسین‌زاده سرپرستی منابع طبیعی و آبخیزداری استان را بر عهده داشت، اما بیش از 8 ماه بود که این اداره‌کل در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد که بعد از ماه‌ها کش و قوس نمایندگان و دیگر مسئولان استان، اسدالله محسن‌زاده برای این سمت معرفی شد.

انتهای پیام/62004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول