اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

بصیرت وجه تمایز ملت ایران با دیگر ملت‌ها است/ 9 دی سند افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: وجه تمایز ملت ایران با دیگر ملت‌ها، بصیرت مردم ایران است.

بصیرت وجه تمایز ملت ایران با دیگر ملت‌ها است/ 9 دی سند افتخار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی چهارشنبه‌شب در محفل انس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سی ‌و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان فردوس اظهار کرد: شهدای کربلا، شهدای ویژه راه ولایت بودند و این ولایت‌مداری سبب ماندگاری آنان شد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه، انقلاب کردند و در واقع معیار اصلی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی وجه تمایز و مایه فضیلت ملت ایران بر سایر ملت‌ها را بصیرت و هوشیاری مردم ایران دانست و تصریح کرد: ملت‌های دیگر باید هزینه‌های بسیار گزافی را متحمل شوند تا بتواند جمعیتی به اندازه ملت ایران را وارد صحنه کنند.

گرایلی یادآور شد: مردم ایران اسلامی به صورت خودجوش و بدون هیچ دعوتی از سوی گروه، سازمان یا جناح خاصی از انقلاب حمایت و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند.

* 9 دی سند افتخار ملت ایران است

وی حماسه بزرگ 9 دی را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: مردم باید بدانند که پیروی و تبعیت از ولایت فقیه سبب نجات ملت‌ها از آسیب، فتنه و نابودی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: پس از فتنه، مردم ایران اسلامی آگاهانه و پرشور وارد صحنه شده و ولایت‌مداری خود را به جهانیان ثابت کردند که این روز به عنوان سند افتخاری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

گرایلی تصریح کرد: همه انسان‌های مسلمان باید بدانند که نماز، زکات و جهاد بدون ولایت بی‌ارزش است و بهشت را نیز بدون ولایت به انسان نمی‌دهند، بنابراین موضوع ولایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی از برگزاری مطلوب سی ‌و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به میزبانی فردوس و همچنین از هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برگزاری مسابقات قرآنی تقدیر کرد.

انتهای پیام/69007/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول