اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان خبر داد

کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش 13 درصدی فوتی‌های تصادفات در هشت ماهه سال‌جاری خبر داد.

کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان اظهار داشت: در تصادفات خسارتی تا سقف 31 میلیون و 500 هزار ریال نیازی به کروکی پلیس ندارد به شرط اینکه هر دو وسیله دارای بیمه‌نامه معتبر باشند.

وی ادامه داد: در گذشته این رقم مبلغ 15 میلیون ریال بوده و شامل خودروهای سواری می‌شد که در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از راهبندان در تصادفات بر اساس توافقات صورت گرفته این طرح شامل همه خودروها، بیمه بدنه و کارت طلایی خودروها شده و سقف خسارت نیز افزایش یافته است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان رانندگان خودروهای خسارت‌دیده در این گونه تصادفات می‌توانند با بیمه‌نامه معتبر و مدارک شناسایی بدون نیاز به حضور پلیس و کشیدن کروکی به دفاتر بیمه مراجعه و خسارت خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در صورت وقوع تصادفات و نداشتن بیمه‌نامه و نیاز به حضور پلیس در صحنه رانندگان برابر مفاد آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی باید وسیله نقلیه خود را به منتهی‌علیه سمت راست هدایت و از ایجاد ترافیک و راهبندان پرهیز کنند و منتظر حضور پلیس باشند.

شمس‌آذر در پایان از همکاری و تعامل خوب شهروندان در کاهش تصادفات تقدیر و تشکر کرد و گفت: در هشت ماهه سال‌جاری برابر اعلام پزشکی قانونی 13 درصد تصادفات فوتی در درون شهرها کاهش یافته است که امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی باشیم.

انتهای پیام/2308/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول