اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ورامین:

نمی‌گذاریم معاندان خون شهدای 15 خرداد را پایمال کنند

خبرگزاری فارس: دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی شهرداری ورامین در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 9 دی ماه تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد معاندان و عناصر بیگانه حاصل خون شهدای 15 خرداد را طعمه هوس‌های خویش سازند.

نمی‌گذاریم معاندان خون شهدای 15 خرداد را پایمال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی شهرداری ورامین در بیانیه‌ای به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی اعلام کرد: حماسه نهم دی ماه یوم‌الله بزرگ دیگری شد، که مردم ایران به کمک عاشورا آن را خلق و ماندگار کردند، قاطعانه باید گفت که همین روز برای اثبات وفاداری مردم ایران زمین به امام حسین (ع) و حضرت ولی‌عصر (عج) و نظام برآمده از آموزه­های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله کافی است، بر همین اساس حضرت روح الله(ره) فرمود شما مردم ایران بهترین هستید، بنابراین باید ویژگی­های نورانی این روز به نام مردم ایران و رهبریهای خردمندانه و حکیمانه امام خامنه­ای مدظله العالی ثبت گردد. نهم دی را باید به عنوان روز انفجار و غیرت دینی و انقلابی مردم به حساب آورد.

دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ورامین تصریح کردند: افرادی که مشروعیت خویش را از طریق تقرب به امام راحل، رهبری عالیقدر و نظام اسلامی کسب کرده بودند، متأسفانه این سرمایه را با توهین به ارزش‌ها و آرمان‌ها به‌ویژه با جسارت ناجوانمردانه به عاشورای حسینی به کف خیابان آورده و فاجعه آفریدند و از انقلاب اسلامی طلب کار شدند. اما مردم مومن و بصیر و موقع شناس و دشمن شناس در نهم دی 88 تابلو تزویر آنها را کنار زدند و از منافقان جدید رونمایی کردند، بنابراین هنوز طنین شعارهای مردمی که در 9 دی در خیابان‌های سراسر کشور خروشیدند در گوش‌ها نجوا می­کند، بنابراین نباید به سادگی آن را فراموش کرد و به فتنه‌گران امتیاز داده شود.

در این بیانیه آمده است: درود بر این مردم پاک نهاد ایران اسلامی که قدر و منزلت انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را می­دانند، به‌ویژه مردم ولایت‌مدار ورامین و پیشوا و بخش­ها و روستاها و جوانان سلحشور این خطه که با حرکتی به مثابه 15 خرداد سال 42 پیاده و کفن پوش برای سرکوب و خاموش کردن فتنه سران فتنه در روزهای نهم و دهم دی­ماه 88 رهسپار تهران شدند و با اجتماع در مقابل بیت شریف مقام معظم رهبری دامت برکاته ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و مرجعیت به دشمنان و فریب خوردگان داخلی و خارجی هشدار دادند که همچنان از کیان اسلام و رهبری آن، تا آخرین نفس و قطره خون دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

بسیج دانشجویی و اساتید و کارمندان مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی­ ماه همراه با مردم حق­ شناس، دانشجویان و دانشگاهیان تاکید کردند: هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که معاندان، وابستگان به بیگانه و گرداندیشان وطن گریز اهداف و ارزشهای عالیه انقلاب اسلامی را که حاصل خون شهدای 15 خرداد 42 و دهم دی ماه 57 ورامین می­باشد، طعمه هوسهای خویش سازند چرا که نظام منبعث از تعالیم آسمانی و مبتنی بر مدیریت، نظارت و اشراف ولی فقیه را موهبتی الهی می­دانند.

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول