اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

برخی می‌خواهند پروژه‌های مهر ماندگار را به نام خود ثبت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان پروژه‌های مهر ماندگار را خدمت دولت به مردم دانست و گفت: این پروژه‌ها جزو جهت‌گیری‌های دولت برای رفع مشکلات مردمی است و هیچ کس نباید آنها را تصاحب و به نام خود ثبت کند.

برخی می‌خواهند پروژه‌های مهر ماندگار را به نام خود ثبت کنند

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری برای توسعه‌یافتگی است، اظهار داشت: باید ویژگی‌های خاص آن در این مسیر را بازتعریف و برای بهره‌گیری از آن بهره کافی و وافی را ببریم.

وی لازمه موفقیت در به کارگیری از این ظرفیت‌ها را در همراهی و هماهنگی مسئولان دانست و ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها را فعال کرده و مسیر را به سمت تحقق هدف نهایی هموار کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از شکل‌گیری برخی از بسترها برای شکوفایی ظرفیت‌های بالقوه در برخی شهرستان‌های استان سخن گفت و افزود: این اقدام باید در کل استان معلوم و مشهود باشد که به طور قطع این امر در گرو همراهی و همدلی مدیران است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید هر کسی در حیطه وظایف خود به خوبی ایفای نقش کند، افزود: توجه به این امر زمینه انجام کارها بر روی روال معمول و منطقی خود را مهیا می‌کند پس باید مد نظر ویژه باشد.

فامیل‌کریمی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار در سطح استان، تعداد آنها را 31 پروژه خواند و بیان کرد: دولت از سال گذشته برای اجرایی شدن این پروژه‌ها اعتبارات لازم را اختصاص داده و کار به صورت هدفمند در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فعالیت در راستای تحقق این پروژه‌ها در موعد مقرر در حال انجام است، گفت: عنوان پروژه‌های مهر ماندگار خدمت دولت به مردم است و جزو جهت‌گیری‌های آن برای رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف به شمار می‌رود و هیچ کس نباید آنها را تصاحب و به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول