اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

حمایت از خانواده زندانیان نیازمند یک راهکار اساسی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند یک راهکار اساسی است و اینکه یک بار به این خانواده‌ها کمک شود؛ خوب است اما کافی نیست.

حمایت از خانواده زندانیان نیازمند یک راهکار اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با مسئولان اداره کل زندان‌های استان قم با اشاره به ضرورت توجه ویژه به زندان و زندانیان بیان کرد: زندان بخش ویژه‌ای است که باید نسبت به مشکلات و مسائل مادی این بخش نسبت به سایر بخش‌ها یک استثناء ایجاد شود.

وی ادامه داد: اینکه از زندانیان شرکت‌کننده در دوره‌های مشاوره زندان، فقط دو درصد برگشت به خلاف یا اعتیاد دارند آمار بسیار مطلوبی است چون در موارد دیگر چنین آماری نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت از خانواده‌های زندانیان را بسیار ضروری دانست و در ارتباط با آمار ارائه شده از سوی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان قم بیان کرد: باید اولویت‌بندی در ارتباط با کمک‌هایی که به این خانواده‌ها ارائه می‌شود به وجود آید، نان شب از بسیاری موارد دیگر مهم‌تر و ضروری‌تر است.

لاریجانی افزود: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند یک راهکار اساسی است و اینکه یک بار به این خانواده‌ها کمک شود خوب است، اما کافی نیست.

انتهای پیام/2258/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول