اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی خبر داد

آشنایی مراکز علمی کاربردی استان قم با توانایی یکدیگر

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی، از آشنایی مراکز علمی کاربردی استان قم با توانایی یکدیگر خبر داد.

آشنایی مراکز علمی کاربردی استان قم با توانایی یکدیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین ابراهیمی‌فرد در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی در قم، بیان کرد: با توجه به نیازی که در زمینه معرفی فعالیت‌های پژوهشی و همچنین حمایت از این فعالیت‌ها در دانشگاه علمی کاربردی احساس می‌شد، جشنواره دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی با اقدامات مختلفی در زمینه‌های گوناگون در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از جمله فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام شده، می‌توان به بازدید دانشجویان و اساتید از شهرک صنعتی شکوهیه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم اضافه کرد: برگزاری همایشی با عنوان «بررسی موانع و چالش‌های پیش روی پژوهش‌های کاربردی و کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی»، بازدیدهای علمی و تورهای فناوری، تشکیل اتاق‌های گفت‌وگوی پژوهش در مراکز علمی کاربردی و برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «آشنایی با روش‌های تحقیق پژوهش‌های کاربردی در مراکز علمی» از دیگر برنامه‌هایی است که در این زمینه دنبال می‌شود.

ابراهیمی‌فرد یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را آشنایی مراکز مختلف علمی کاربردی استان با توانایی‌ها و قابلیت‌های یکدیگر و استفاده از این ظرفیت‌ها دانست.

وی نمایه‌سازی آثار، تولیدات و دستاوردهای مراکز و همچنین انتشار عملکرد مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه، مراکز علمی کاربردی و مؤسسات زیر نظارت دانشگاه، شناسایی، معرفی، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، نوآوران، مخترعان و پدیدآورندگان دانش و همچنین مراکز و دانشجویان برگزیده در عرصه‌های مختلف پژوهشی، ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری یک ساله دانشگاه، مؤسسات و مراکز زیر نظارت دانشگاه و نیز شناسایی، معرفی و تقدیر از دانشجویان پژوهشگر و شرکت‌های دانشجویی و صنایع کارآفرین را از جمله اهداف این جشنواره دانست.

انتهای پیام/2258/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول