اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر گلستان:

نشاط و پویایی برنامه‌های دهه فجر بیش از پیش لحاظ شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر گلستان گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی همراه باشد به گونه‌ای که نشاط و پویایی، کارهای فرهنگی، منویات مقام معظم رهبری و ترویج آرمان‌های امام (ره) و شهدا در برنامه‌ها بیش از پیش لحاظ شود.

نشاط و پویایی برنامه‌های دهه فجر بیش از پیش لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمدعلی نوبخت در نخستین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به تشریح اهمیت مضاعف گرامیداشت دهه فجر امسال پرداخت و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا برنامه‌های مصوب دولت و پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال افتتاح شود تا مردم مؤمن و انقلابی و ولایتمدار استان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اقصی نقاط دنیا افزود: اکنون نگاه مردم کشورهای اسلامی و سایر مردم عدالت‌خواه به انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای مبارزه با سردمداران قدرت سرمایه‌داری و استکبار به ایران اسلامی است.

 

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: باید به جهانیان ثابت کنیم که مردم ایران با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی، هنوز به ارزش‌های دینی و الهی انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری پایبند بوده و تحت زعامت مقام عظمای ولایت با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌های غرب از میراث امام(ره) و شهدا محافظت خواهند کرد.

نوبخت ترویج و تعمیق ارزش‌های انقلاب و برجسته‌سازی شعارهای انقلاب، تبیین اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی(ره)، بازشناسی نقش ولایت فقیه در تداوم و توسعه انقلاب اسلامی، سیر تدبر و تحول تاریخی انقلاب اسلامی و نقش مردم در با شور و نشاط برگزار شدن آئین‌ها را از راهبردهای مهم در برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به نمودار ساختاری ابلاغ شده باید در هر 14 ستاد شهرستانی قریب به 17 کمیته تشکیل شود و با احتساب 24 کمیته تخصصی در استان که اکثر دستگاه‌های اجرایی نیز عضو این کمیته‌ها هستند در مجموع 270 کمیته استانی و شهرستانی تشکیل خواهد شد.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان ادامه داد: شرح وظایف هر یک از کمیته‌های تخصصی و ستادهای شهرستانی مشخص و به ایشان ابلاغ شده است لذا عملکرد آنها در سه سطح 24 کمیته استانی، 14 ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیرمجموعه و کمیته‌های شهرستانی در قالب شاخص‌ها و دستورالعمل‌های عمومی و اختصاصی و در سه مرحله قبل، حین و بعد از اجرای برنامه‌ها با همکاری کمیته نظارت و ارزیابی هر شهرستان ارزیابی خواهد شد.

در ادامه جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه نظارت و ارزیابی از عملکرد کمیته‌ها و ستادها پرداختند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول