اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

پرداخت 213 میلیارد ریال تسهیلات به 407 طرح کشاورزی در اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از پرداخت تسهیلات 213 میلیارد ریالی به 407 طرح مصوب کشاورزی در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات ادامه دارد.

پرداخت 213 میلیارد ریال تسهیلات به 407 طرح کشاورزی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از 407 طرح معرفی شده بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات موفق به دریافت وام‌های خود شده‌اند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: این طرح‌ها میزان 213 میلیارد ریال وام دریافت کرده‌اند و بخش زیادی از آنها نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی با اشاره به تعداد طرح‌های مصوب شده در این کارگروه در شهرستان اهواز خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی 542 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی در فرمانداری اهواز تصویب شده است.

فدعمی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به این میزان طرح مصوب تاکید کرد: برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب شده در فرمانداری اهواز بیش از 444 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی 135 طرح دیگر در نوبت دریافت تسهیلات وجود دارد که امیدواریم در اسرع وقت تسهیلات خود را دریافت کرده و برای اقدامات آتی فعال شوند.

فدعمی تاکید کرد: بخش زیادی از این طرح‌ها در راستای توسعه صنایع تبدیلی و جانبی کشاورزی است که بتواند در راستای افزایش ارزش افزوده طرح‌های کشاورزی و محصولات تولید شده گامی موثر برداشت.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول