اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان:

350 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان مصوب شده است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان زنجان گفت: 350 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان مصوب شده است.

350 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان مصوب شده است

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‏های زیادی برای توسعه کشاورزی در بخش‏های مختلف کشاورزی شهرستان زنجان ارائه و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‏های توسعه کشاورزی در بخش خصوصی اولویت توسعه‏ای دارد، افزود: طرح‏های توسعه کشاورزی شهرستان زنجان در بخش خصوصی بررسی و مصوب می‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به تاکید بر ارائه تسهیلات مناسب برای توسعه کشاورزی شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: اگر کشاورزان شرایط لازم را داشته باشند تسهیلات مناسبی در اختیار آن‏ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کشاورز کسی است که دارای زمین زراعی باشد، افزود: ارائه تسهیلات برای افرادی امکان‌پذیر است که دارای طرح مساحی کردن اراضی باشند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز کشاورزان باید مستندات قانونی به مسئولین ارائه شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با تاکید بر توسعه کشاورزی شهرستان زنجان، گفت: طرح توسعه کشاورزی شهرستان با جدیت دنبال شده است که امید است برنامه‏های مصوب در آینده نزدیک محقق شود.

وی همچنین تولیدات دامی در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تولیدات دام و طیور در شهرستان زنجان بسیار مثبت ارزیابی شده است.

موسوی به طرح‌های کشاورزی متقاضیان اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌های زیادی برای تصویب به ستاد توسعه کشاورزی شهرستان ارائه شده که در حال بررسی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان مشکل انتقال آب کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مشکل انتقال آب کشاورزی در طرح‏های توسعه شهرستان زنجان محدودیت مسافت است.

وی از طرحی برای فرآوری زیتون خبر داد و گفت: طرحی به جهاد کشاورزی شهرستان زنجان ارائه شده است که در بعد از اجرایی شدن آن فرآوری زیتون خواهد داشت.

موسوی به مشکل این طرح اشاره کرد و یادآور شد: این طرح 3 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارد و مشکل فعلی این طرح مسئله سرمایه در گردش است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول