اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 1300 خانوار در جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 1300 خانوار در جم حبر داد.

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 1300 خانوار در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های مددجویان شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب و جلب رضایت مردم از اولویت‌های کمیته امداد شهرستان جم است.

وی با اشاره به حمایت از خانواده‌های تحت پوشش افزود: توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی آنها از جمله اولویت‌های این شهرستان است.

رئیس کمیته امداد جم از خودکفایی 197 نفر از مددجویان کمیته امداد جم خبر داد و تصریح کرد: با پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال 197 نفر از مددجویان شهرستان جم خودکفا شدند.

انیژپور از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 1300 خانوار در جم خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم تعداد یک‌هزار و 330 خانوار در قالب 2 هزار و 900 نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد و این خانوارها از خدمات مستمر و بهینه کمیته امداد برخوردار هستند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو گفت: حمایت از این عزیزان گامی در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجوست.

اجرای طرح احسان دانش‌آموزی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از اجرای طرح احسان دانش‌آموزان در مدارس شهرستان جم توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در راستای ترویج و گسترش فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان، طرح احسان دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در مقاطع مختلف در قالب توزیع پاکت و تراکت در سطح مدارس با هدف فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان کم‌بضاعت انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سال جاری در امداد جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده به منظور ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی خانواده‌های معزز تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام شهرستان جم خدمات مشاوره برگزار شد.

انیژپور بیان کرد: باید برای خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای مددجو از همه امکانات و توان موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول