اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه‌فجر

220 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه‌فجر امسال، 220 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

220 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست کمیته همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌فجر با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اعضای ستاد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

عبدالمجید فرهادی به اجرای 15 برنامه از سوی دستگاه‌های عضو این ستاد اشاره کرد و گفت: 220 طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال در دهه‌فجر امسال در این نهاد انقلابی به منظور اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بهره‌برداری از 67 باب منازل مددجویی با اعتبار 14 میلیارد ریال و کلنگ‌زنی تعدادی پروژه عمرانی جدید را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در ایام دهه‌فجر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بازدید از خانواده شهدا، مددجویان و ایتام تحت حمایت سازمان‌های حمایتی استان و اعطای 230 فقره جهیزیه به زوج‌های جوان با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

مسئول کمیته همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌فجر استان ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته بالغ بر دو میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند در سطح کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.

فرهادی عملکرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این مرکز، خدمات دولت به مردم در ایام دهه‌فجر را با حساسیت ویژه و مناسب به جامعه انعکاس داده که امیدواریم در سال‌جاری همچون گذشته رسالت خود را به نحو شایسته و مطلوب انجام دهد.

وی تأکید کرد: سازمان‌ها و اداره‌های عضو این ستاد با ایجاد برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیمای استان نسبت به معرفی خدمات دستگاه خود اقدام لازم را اعمال و اجرا کنند تا میزان رضایت مردم در این خصوص بیشتر از گذشته شود.

در این نشست مقرر شد دستگاه‌های عضو نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و چادرهای سلامت جهت ویزیت رایگان بیماران، برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اطلاع‌رسانی خدمات اداره‌های مربوطه در سطح این استان اقدام کنند.

انتهای‌پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول