اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌ جاری تاکنون محقق شد

ایجاد 235 شغل توسط کمیته امداد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد گچساران از ایجاد 235 شغل از ابتدای سال جاری تاکنون توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ایجاد 235 شغل توسط کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد اشتغال‌زایی برای مددجویان و افراد زیر پوشش این کمیته است.

وی بیان داشت: کمیته امداد تلاش می‌کند با اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلاتی در این زمینه شرایط اشتغال را برای مددجویان خود فراهم کند.

مدیر کمیته امداد گچساران از اشتغا‌ل‌زایی 235 مورد در سال جاری توسط این کمیته خبر داد و افزود: این موارد اشتغال‌زایی کمیته امداد گچساران تا پایان آذرماه سال جاری بوده و اعتبار آن 103 میلیارد و 850 میلیون ریال است.

فروزنده این اشتغال‌زایی را در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، مغازه‌داری، مشاغل خانگی ( خیاطی، گل‌دوزی) و سایر مشاغل عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت در اختیار داشتن اعتبارات لازم، در نظر داریم که تا پایان سال جاری 130 فرصت شغلی ایجاد کنیم.

مدیر کمیته امداد گچساران از آموزش 122 مددجو زیر پوشش کمیته امداد در زمینه‌های مشاغل فنی خبر داد و اضافه کرد: جوشکاری، کیف‌دوزی، کامپیوتر و آرایشگری از جمله مشاغلی بودند که مددجویان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

فروزنده از آموزش و آشنایی 45 دانشجو دختر و پسر زیر پوشش کمیته امداد گچساران با نهج‌البلاغه طی روزهای آینده  خبر داد و گفت: این آموزش در راستای طرح فلاح و با شرکت 30 دختر و 15 پسر دانشجو مددجوی کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین کلاس‌های آشنایی مددجویان با احکام و مسائل دینی و آسیب‌های اجتماعی به صورت گروهی ویژه دانش‌آموزان به زودی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد گچساران عنوان کرد: هدف راه‌اندازی کمیته امداد رفع نیازهای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر است و تلاش می‌کند که نیازهای آنان را در سریع‌ترین زمان رفع شود.

فروزنده یادآور شد: این کمیته خدماتی هم چون پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان و پرداخت کمک‌های نقدی ماهانه به مددجویان و نیازمندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ 82010/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول