اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ازنا:

1,8 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد ازنا کمک شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنا از ارائه خدمات عمرانی 1,8 میلیارد ریالی به مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان خبر داد.

1,8 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد ازنا کمک شد

بهرام هداوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد تامین مسکن و سرپناه مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا تصریح کرد: در راستای تامین سرپناه مناسب برای مددجویان این نهاد، کمیته امداد این شهرستان با پرداخت مبالغی به صورت بلاعوض و وام مسکن نسبت به رفع این نیاز مهم مددجویان اقدام کرده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان ازنا با بررسی وضعیت مسکن مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه نخست سال‌جاری در جهت تعمیر و مقاوم‌سازی 44 مورد مسکن مددجویی در این شهرستان اقدام کرده است.

هداوند در ادامه با اشاره به هزینه 1,8 میلیارد ریالی کمیته امداد شهرستان ازنا در راستای تعمیرات جزئی و کلی و همچنین مقاوم‌سازی مسکن مددجویان تصریح کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان ازنا در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان احداث مسکن مهر برای مددجویان شهری و همچنین معافیت آنان از پرداخت هزینه‌های انشعابات آب، برق، گاز و تلفن بوده است.

انتهای پیام/2304/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول