اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک

طلاب در اردوهای راهیان نور با دانش‌آموزان همگام می‏شوند

خبرگزاری فارس: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در استان سمنان، طلاب در اردوهای راهیان نور با دانش‌آموزان همگام می‏شوند.

طلاب در اردوهای راهیان نور با دانش‌آموزان همگام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز جلسه هماهنگی اعزام طلاب بسیجی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی شاهرود در حوزه بسیج طلاب شهید مطهری شاهرود برگزار شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود با تشریح برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: با توجه به اعلام برنامه، شش کاروان از شاهرود به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند که با توجه به درخواست ارائه شده، 30 روحانی همراه با این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید تلاش کنیم تا طلاب و روحانیان مسلط به احکام و مسائلی دینی و هم‏گرا با دانش‏آموزان را اعزام کنیم تا بتوانیم بهره‌برداری لازم را از این اردو در راه ارتقای معنوی و دینی دانش‌آموزان داشته باشیم.

*روحانیان مسلط بر مسائل دینی به اردوهای راهیان نور اعزام شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری این اردوها و اعزام مبلغ افزود: باید تلاش کنیم تا ارزش‌های والای دینی و اعتقادی را در جامعه پررنگ کنیم؛ چرا که دشمنان تلاش می‌کنند با جنگ نرم آن را محو کنند.

حجت‌الاسلام علی شکری افزود: باید دقت شود تا روحانیان علاقه‏مند و مسلط بر مسائل دینی، اعتقادی و همچنین مسائل سیاسی و بصیرتی روز به این اردوها اعزام شوند تا در کنار خوراک‌دهی دینی، مسائل بصیرتی را نیز عنوان کنند.

در این جلسه، پیرامون چگونگی اعزام مبلغان و همچنین مباحث مطروحه برای دانش‌آموزان بحث و تبادل نظر و برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

بر اساس این گزارش اعزام دانش‌آموزان پسر درس آمادگی دفاعی از دوم بهمن از استان سمنان آغاز شده است و اولین کاروان راهیان نور شاهرود، ششم بهمن ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول